۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۲۳

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی آلومینیوم مقابل ذوب آهن در روز تشویق میثاقیان/ اعتراض هواداران به نحوه بازی

تساوی آلومینیوم مقابل ذوب آهن در روز تشویق میثاقیان/ اعتراض هواداران به نحوه بازی

بندرعباس - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل مقابل تیم ذوب آهن متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار که عصر یکشنبه با حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می شد، دو تیم در نیمه نخست بازی بسیار آرامی را ارائه دادند و توپ بیشتر در میانه های زمین در جریان بود، اما در نیمه دوم حملات آلومینیوم کمی روی دروازه ذوب آهن بیشتر شد که در این میان ضعف مهاجمان این تیم موجب عدم گلزنی آلومینیوم شد.

تیم فوتبال آلومینیوم طی چهار دیدار اخیر خود با هدایت پرویز مظلومی 3 تساوی کسب کرده و در یک دیدار نیز با 6 گل مقابل فجر سپاسی شکست خورده است. همچنین این تیم در 3 دیدار گذشته خود نتوانسته دروازه حریفان را باز کند.

پس از پایان دیدار تیم های آلومینیوم و ذوب آهن تعدادی از هواداران تیم آلومینیوم به شدت به نحوه بازی بازیکنان این تیم اعتراض کرده و همچنین اکبر میثاقیان سرمربی سابق آلومینیوم را تشویق کردند.

آلومینیوم در پایان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ با 28 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و همچنین ذوب آهن با 27 امتیاز در تعقیب این تیم است.

کد خبر 2015928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha